Zauważone awarie i problemy prosimy zgłaszać zgodnie z poniższymi danymi:
W godzinach pracy spółdzielni dzwonimy do swojej administracji:
- w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 – administracja 25-lecia – 748334906
- w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 – administracja os. Włókniarz – 748 334 570
- w poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 10:15 do 15:15 – administracja Pieszyce – 887 024 151
Jeżeli awaria wystąpi poza godzinami pracy spółdzielni zapewniamy dyżury specjalistów:
- Instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej pod nr telefonu 602 766 433
w dni robocze w godzinach od 16:00 do 22:00
w dni wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 22:00 - Centralnego ogrzewania lub ciepłej wody pod nr telefonu 748 325 162 lub kom. 609 787 854
w dni robocze w godzinach od 16:00 do 22:00
w dni wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 22:00 - Instalacji elektrycznej pod nr telefonu 797 824 603 lub 508 955 549
w dni robocze w godzinach od 17:00 do 21:00
w dni wolne od pracy w godzinach od 8:00 do 12:00 oraz od 16:00 do 21:00 - Windy pod nr telefonu 602 355 012 lub 604 595 83 całą dobę.
Niestety nie jesteśmy w stanie zapewnić 24 godzinnego serwisu w przypadku każdej awarii.
Jeżeli awaria wydarzyła się poza godzinami wymienionymi powyżej, a problem jest poważny, prosimy o kontakt ze służbami które mogą rozwiązać problem, m.in.:
Pogotowie GAZOWE tel. 992
Pogotowie WODNO-KANALIZACYJNE tel. 994
Pogotowie ENERGETYCZNE tel. 991